Section BRITANNIQUE

4ème work on Martin Luther

4èmes have been studying the significance of Martin Luther as we embark on our studies of the European Reformation.

Welcome to the British Section at Collège les Hauts Grillets

I would like to welcome you all back at the start of this academic year and I hope all our students and parents have had a restful and enjoyable summer break. In particular I would like to welcome new students and families that are joining us this September at Hauts Grillets.
As British Section (...)

SOS Section GB

SOS Section GB : Every Wednesday 8h15-9h00, C113
Dear Parents,